Välkommen Vintern?!

Godmorgon bloggen

Precis som jag skrev igår så väntar jobbet idag.
Kändes faktiskt riktigt tungt att vakna den här tiden eftersom att jag inte alls kom isäng så tidigt som jag tänkte mig. Typiskt..
Tittade ut genom fönstret nu när jag vaknade och kan konstatera att det är vitt på backen. Vet inte om jag ska vara glad eller ledsen. Glad är jag av den anledning att nu kanske vi får en vit jul. Det är ju som alltid mysigt, men jag blir ledsen över det faktum att DÅ är det vinter. Har som kunnat förtränga vintern lite när snön inte har varit framme. Har haft vinterkläder på mig men det har mer varit... Höst(?) än vinter ändå. Iallafall inne i min egen lilla privata hjärna.
Snart ska vinterklädera på och det börjar vara dags att ge sig ut och skrapa rutorna på bilen. En av alla dessa roliga vinter sysslor som jag också ägnat mig åt ett bra tag nu :P



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback