Charlies Klagosång

Hej och Godmorgon!

Gick och la mig i vanlig ordning efter jobbet så steg precis upp.
När jag kom hem idag så möttes jag, också i vanlig ordning, utav Charlie som var hungrig. Han fick mat men beteer sig hemskt underligt. Han jamar konstant och jag vet inte alls vad han vill?
Ibland har han och jag lite problem med komunikationen! :P

Idag har jag en helt ledig dag. (Än så länge :) och den är nästan planerad. Blir att prova på nya passet C-fit på korpen. Förhoppningvis blir det av idag. Har nu försökt gå dit 3 gånger men det har alltid kommit något annat ivägen. Men iallafall det ska jag prova och sen blir det lite träning på egen hand eftersom att passet bara är 30 minuter långt! Spännande spännande. 

Sen så ska jag och sambon äta, okej det är inte så speciellt men jag ser fram emot det eftersom att vi ska äta potatisgratäng!! Älskar potatisgratäng!! ^^
Sen så har vi pratat om att komma oss iväg och se på Jägarna 2 idag. Detta är något vi också försökt iallafall 2 gånger men då har arbete och annat dykt upp så vi har varit tvungna att ställa in det. :)

Så det är min kväll. Gissar att det blir bums isäng efter det eftersom att jobbet  väntar imorgon i vanlig ordning! :)


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback