Godmorgon

Hejhej!! 

Skjutsade Anton till skolan klockan 8 imorse och gick sen och la mig en stund eftersom att jag hade en sånn enorm träningsvärk. Slutade med att jag somnade om riktigt ordentligt och vaknade inte förrens 20 i 12. Upp och hoppa med en väldarns fart och har nu ätit frunch! Ska snart hoppa i duschen och göra mig klar för att påbörja min långa arbetshelg. Jobbar fredag,lördags,söndag och måndag!

hehe jag fick en påminelse idag från mitt mobilabonemang som sa att jag inte hade betalat och att jag var tvungen göra det. Lite irriterad var jag när jag kollade igenom vilka räkningar jag hade betalat förra månaden och den räkningen fanns där. Ska precis till att ringa och säga att jag VISST hade betalat när jag såg felet. JAg skulle betala 463 kronor men jag hade kastat om 2 siffror så jag hade bara betalat 436 kronor. Hrmm.. irriterande misstag där! Ska ta och rätta till det med en gång innan jag hoppar i duschen! :)


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback