Helgens bravader

Hejhej!

Lång sovmorgon idag med. Det gillar jag! ^^
Helgen har faktiskt varit fullspäckad med aktiviteter.
I fredags så skjutsade jag Charlie till stugan där han skulle vara över natten med mamma och pappa. Jag och Anton fortsatte söderut för att hälsa på hans bror med familj. Där bjöds det på god mat och gott sällsap.
Lördag styrdes kosan hem igen till jävre där det också bjöds på god mat!

När vi sen skulle ta oss därifrån så ville inte Charlie alls följa. Han  ville fortsätta springa ute i gräset och klättra i träd. Efter många om och men så får jag iallafall fast honom och han fick följa med hem. Han var dock deprimerad hela kvällen sen.
SYskonmys stod på gårdagens schema och vi såg på 2 avsnitt utav Supernatural... SPÄNNANDE!!!

Jasi. thats it I guess.
Idag står Bodypump på schemat, dock inget annat. Skönt att få en stunds avkoppling!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback