Home from work

Hejehj!

Hemma från jobbet! Riktigt rolig arbetsdag trotts att inget speciellt hänt!
Ska iväg och träna om några timmar, blir spin Puls idag!
Känns verkligen som att detta blivit en slapp träningsvecka då jag inte tränat något ännu, dock var det ju pga att jag inte fick men det är ju en annan sak :)
Imorgon ska jag iväg till naprapaten en sväng igen, blir nog inge mer sen efter det utan då ska jag få klara mig själv! Ska bli skönt att få en omgång till, blir nog att börja gå på massager lite mer regelbundet dock  så att man blir lite uppmjukad. 


Kommentarer
Linnea

Hoppas du har en bra dag:)



Jag har lagt upp en liten bildbomb på min blogg av teckningar jag har gjort, vilken tycker du är bäst?



kram



Blogg: http://ninnah.blogg.se/
2011-10-19 @ 14:13:08




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback