Irritation...

Hrmmmm.... Hade skrivit ett jättelångt och bra inlägg idag som visst inte blivit publiserat och som inte finns som utkast.. Sjukt irriterande verkligen. Kommer knappt ihåg vad jag hade skrivit.. :(

Jaja, hemma från jobbet är jag nu. Har blivit tilldelad en dag + en natt till denna månad. Alltid lika underbart. Blir så lycklig ^^ Har varit en bra arbetsdag, lugn men bra!

Hade ju planerat en ordentlig sovmorgon imorse som inte alls blev av. Skjutsade Anton på skolan och sen åkte jag omkring och köpte livnödvändiga saker, såsom Hårdbröd, kattsand och renskav (som ni kan se LIVSnödvändiga saker)
Sen åkte jag hem och njöt av frukost samtidigt som jag tittade på The big bang theory

Sen mina vänner så tog jag på mig ett projekt som jag inte alls skulle ha gjort. Jag började nämnligen att försöka plocka bort min nagelförlängning. Den höll sig fin i över en månads tid tills jag lyckades bryta av 2 naglar. Det började även se förjävligt ut så jag bestämde mig för detta. Slutade med att jag klippte av topparna eftersom att jag inte lyckades få lös dom. så för tillfället så har jag massor med gele kvar på naglarna så dom är ojämna och fula. Har målat 3 lager nagellack på dom så att man inte ska kunna se så tydligt hur fula dom är men... JAG VET och det svider!
Även om detta nu är en plåga så var det helt klart värt det och lätt något som jag kommer göra om någongång. Det är kul att få känna sig lite fin sådär ibland :)

Nu hade jag tänk ta tag i ett projekt som jag hade tänkt göra imorse men det blev inte av eftersom min tid inte riktigt räckte till lika mycket som jag ville. Ska nämnligen byta Charlies kattlåda mot en större med bredare kant så att han inte skvätter ut alla jävla kristaller på hela jäkla badrumsgolvet så att man skadar sina fötter till fördärvet varje gång man går in där! Kommer bli bra det!

Resterande kväll kommer nog spenderas här framför datorn eller så kommer jag helt enkelt lägga mig hemskt tidigt. Börjar vara hemskt trött redan! 

Pusshej!


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback