Jägarna 2

Just hemmkommen från biografen. Var faktiskt riktigt längesedan jag var på bio så detta var glädje för mig. Älskar verkligen att gå på bio! :)
Iallafall, vi såg Jägarna 2.
Riktigt imponerad faktiskt. Dom hade mycket att leva upp till och dom lyckades fantastiskt. Jag undviker ju ofta att se Svenska filmer eftersom att dom inte intresserar mig. Men ett fåtal Svenska filmer har faktiskt fångat mitt intresse. Jägarna, Män som hatar kvinnor-trilogin (ofc) bland annat. Därför var det en självklarhet att gå och se denna också. Att Peter Stormare är en utav huvudpersonerna är ju också ett + :)
Ne riktigt bra film (Om jag nu skulle ha sammanfattat det kort, vilket jag aldrig gör^^)

Var nog lite småtöntig. Tyckte att det var så spännande ibland att jag var tvungen att gömma mig i jackan. Och på ett par ställen blev jag så frustrerad så att jag ville skrika (Hade jag sett filmen hemma hade jag nog gjort det :)

Ne har ni inte sett den så borde ni verkligen göra det!! :)


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback