Kallt?

Godmorgon!

Har precis vaknat och insåg då att jag missat all träning som jag hade tänkt gå på idag. Dock så var det nog en riktigt välbehövlig sömn så det var det värt. Har sovit 11 timmar tror jag och skulle nog kunnat sova några till. Börjar dock jobba klockan 12 så jag vill som hinna vakna och äta innan jag ska iväg. 

Funderar på att ta en liten promenad så att man piggnar till lite men jag vet inte, ser kallt ut ute idag. Ska kika på termomentern innan jag bestämmer mig :)

Pratade lite med Arvid igår vilket nu har lett till att min New York resa som jag försök förtränga nu har bubblat upp till ytan igen. Lever just nu med en galen längtan blandar med en fruktansvärd ångest. Är sååå nervös över tanken på hur jag ska lyckas att ta mig fram ändå hem till Arvid helt solo! Helt sjukt alltså :D
Satt och kollade på olika transport alternativ från flygplatsen igår och det enda jag blivit någolunda klok på (tror jag) är att Super shuttle suger (tydligen) och ingen rekomenderar att man åker med dom trotts att dom är billiga. Taxi ska tydligen vara det bästa (men dyraste) sättet att ta sig. Hmmmmm... Blir nog säkert taxi för min del eftersom att detta med super shuttle (Har inte hittat något annat märke som är i min prisklass) låter hemskt. Jag vill ju inte behöva få något problem färden eftersom att jag inte har nååågon aning om vad som är rätt eller fel...

jamen ni hör ju hur jag babblar på. Får försöka förtränga det igen en stund till (VILL INTE,JAG LÄNGTAR!!!)

Ne dax att ta tag i dagen! 


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback