Låg uppdatering

hejhej..

Ännu en gång på kort tid har jag blivit sjuk. Denna gång lite värre än den förra.
Mår inge vidare om jag ska vara helt ärlig. 
Har legat i min onepiece hela dagen och tittat på Big bang theory. Har snart sett klart en hel säsong bara idag, bara det är ju sjukt i sig. Jag håller tummarna för ett bättre måeende imorgon. Som alla andra i världen så hatar jag verkligen att vara sjuk. Finns inget positivt med det, inte ens att man får ligga i soffan hela dagen. Det är bara tråkigt och slösar en massa dyrbar tid. På fredag måste jag vara frisk vare sig min kropp vill det eller inte. SKa nämnlligen jobba!

Ne men jag ska fortsätta att titta på TV. Innan jag lägger mig lär jag ha sett klart säsongen jag håller på med.
Ha en bra kväll!


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback