Mardrömmar

Godmorgon bloggen.

Vaknade precis efter att ha haft en mardröm. Inte såhär springa i panik mardröm till en början.


Till en början drömde jag att jag skulle bli bortgift till en äldre muslimsk man, typ 65 år. Jag ville absolut inte men jag fann mig i situationen lixom alla andra. Ingen i min familj ville det heller men det lixom bara VAR så. Det var så hemskt och jag satt och höll tillbaka tårarna hela tiden medans han satt och berättade vad som gällde sen efter vi gift oss. Det var en lång lista och slutligen nör jag fick gå så satt jag bara och grinade. Vaknade tillochmeed upp med ledsenhet i magen efter detta.

Sen slog det om, som det brukar göra i drömmar och jag och en massa folk skulle upp på ett berg. Jag träffade först på en klasskompis som berättade att dom hade varit upp och kikat därupp tidigare i veckan men hon sa att hon gör inte om det under kvällstid igen. Dels så hade det varit en skogsbrand där så allt var bara mörkt och svart men sen sa hon att det var något konstigt i luften. Det pulserade som och så var det en träkista som stod däruppe som var hemskt läskig för den hade inte brunnit upp som allt annat men den hade däremot blivit klyven i två bitar.
(Allt som hon berättade fick jag självklart se i en "flashback", precis som på film)

Iallafall vi går upp dit och sitter och grillar i den nedbrända skogen. träd fanns det var dock eftersom dom hade visst lyckats få stopp på branden så all skog var inte borta, men vi satt iallafall  i den bortbrända delen. Man kunde se den där kistan som stod en bra bit bort och den verkade hemskt kuslig. Bilarna var parkerade lite lite längre ner, varav en av personerna runt elden var lite orolig över detta. Vi hade desutom ett x-antal personer som inte kommit annu eftersom att dom promenerade. Den här personen som är orolig för bilarna tycker att han hör ett ljud, och det låter faktiskt något. Han tror att det är någon som försöker ta bilen, just då kommer dessa vi väntade på men dom hade inte sett något vid bilarna. 
Två stycken går ner för att kolla ändå......



Och DÄR vaknade jag. Jag gissar att detta skulle ha utvecklat sig till något fruktansvärt i slutändan så jag är glad att jag vaknade. Ska ta och göra mig frukost nu. Ska ju kila iväg till högskoleprovet strax. Är nervös och tagget inför halloween är som borta. Hoppas det kommer med "dagen" som faktiskt är pågång utanför. 

Ha en bra dag! :)

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback