Naprapaten #2

Hej!

Hemma igen!
Känner mig lite alkoholpåverkad, mitt huvud är lätt som bomull just nu!
Grymt smärtsamt idag, men samtidigt skönt på många sätt. 
Han tyckte att jag hade blivit mycket bättre nu än senast och att jag inte skulle behöva komma nå mer nu utan att jag skulle klara mig själv. Sen råkade jag säga att jag ville ha tips på hur man tränar nacken eftersom att min är så "svag". Detta resulterade i ett till besök, tror dock det är hemskt nödvändigt eftersom att så fort han kände på musklerna i nacken så ville jag bara gråta, så fruktansvärt ont alltså! Så det blir ett besök till nästa vecka!  Fick en massa bra stretchknep till nacken som jag måste göra  varje dag! 

Menmen, ingen träning idag! Tror dock att jag och Anton ska ta en promenad ikväll! Få se!



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback