Ny vecka, nya bekymmer

Hejhej!

Tvätten är igång och bilen är på verkstaden.Det vill säga att jag är ganska fast här hemma just nu. Ingen fara med det heller jag ville bara konstatera det!
Ska ta tag i allt det tråkiga idag hade jag tänkt. Tvätten är redan påbörjad. Dock har jag en tvbänk som inte ser sart ut längre utan grå. Därför står dammtorkning högt på schemat och även dammsugning och skurning. Skönt att få bort det lixom!
Sen ikväll så ska mest troligt bilen hämtas och då ska det storhandlas. Vi har knappt något härhemma längre utan vi lever på luft och kärlek! :)
Men ska iallafall innan allt detdär börja lugnt och stilla med att se någon serie samtidigt som jag äter frukost. Startar nästan alltid mina dagar på det viset! :)

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback