Nytt pågång

Hejhej! :)

tog en liten paus igår. Var lite skönt faktiskt ;)
Åkte med Frida till Luleå på en mini shopping. Jag fick med mig ett shampo från Lush (ÄLSKAR DET!!) samt två förpackningar hårfärg. Nu är det dax. Får liiite ångest faktiskt trotts att jag samtidigt är hemskt exalterad. Har ju inte färgat håret på öer 2 år så nu är det "orginal" och nu ska det bli fake igen! (på riktigt, fake) :P
Ni ska få se resultatet sen, hade tänkt göra det idag så vi får se om det hinns med.

Sen åkte jag på bodypiump och HJÄLP vilken träningsvärk jag har idag. "Skönt" att jag "bara" ska på spinning idag! Imorgon är det ju paus från träningen eftersom jag ska på ännu ett naprapatbesök. Denna gång är jag lika nervös som jag var första gången. Vet ju smärtan från förra gången och den kommer nog vara ännu värre denna gång.. ujujujjj...

Menmen, snart lunch för min del! :)

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback