Ojsan Hejsan

Mitt första inlägg från nya datorn. Haräntligen laddat den och fått igång den. Konstigt att man inte känner sig lika glad över denna som jag gjorde 2008 när jag köpte gammeldatorn min. Då var det typ det bästa som hadehänt och nu är det mer "jaha, nudå?". Helt sjukt egentligen att man lixom tar sånt här för givet.
Iallafall,ska installera alla spel och andra nödvändigheter imorgon eftersom att det blev lite kris på jobbet så helt ärligt, denna vecka har jag fullt upp på den fronten vill jag lova. :)
Bra förmig eftersom då kanske jag tjänar tillbaka alla pengar som jag la ut på datorn idag.. hehe  ;)

Har inga bilder eller något just nu eftersom jag inte tagit tag i det ännu.. Som sakt, imorgon blir det "kontorsjobb" för min del så att jag får ordning på denna mackapär! 
Det jag behöver göra just nu är att hoppa i duschen eftersom jag varit och tränat idagoch inte hunnit duscha än. Sen ska jag stöka bort i köket innan jag slutligen skyndar iväg till jobbetför att jobba inatt!

Pusshej! :)

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback