Som jag sa

Precis som jag påstod i inlägget under så är jag rätt mör nu. 
Har varit en riktigt lång men trevlig dag idag. Sprang förbi ICA och köpte lite tårtingredienser efter jobbet. Blev även en jättefin blombukett. Kunde inte motstå den och eftersom min egen karl inte kommer hem med några blommor ja, då måste man ju ta saken i egna händer. Nu ångrar jag lite att jag inte fotograferat den så att ni får se men ja, får göra det senare (innan den dör!!!!) så kan jag lägga upp lite senare när jag fixat (vill säga flyttat datorn från vardagsrumsbordet till tvbänken där min externa hårddisk är så att jag kan lägga in bilderna därifrån... 

hehe... jag är nog segast i världen på det men.. Får skylla på att jag jobbat så mycket så att jag behöver en paus! :) hehehe dålig ursäkt!
Ne imorgon ska jag ta första sovmorgonen på huuuuuuur länge som helst. Ska verkligen bli skönt och om någon (PIK ANTON) väcker mig så kommer den personen dö så plågsamt så att den kommer önska att den var död (hmmm logiskt?). 
ne sen blir det en bodypump pass vid lunchtid typ!

Vi får höras imorgon! :)

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback