Sovmorgonen Lyckades

Det verkar som att denna dag kommer bli riktigt bra, av flera olika anledningar:
1. Min sovmorgon gick riktigt jäkla bra trotts att jag knappt trodde på det själv
2. Vaknade upp till ett positivt besked, vilket alltid höjjer humöret
3. Jag kan även idag se solen skina genom molnen.
4. Jag och mamma ska iväg på en sväng på stan
5. Jag ska tjäna pengar inatt! 

Det enda lilla minus som ligger och svider på lite är att jag VERKLIGEN ville gå ut med Frida idag och dansa. Hade taggat som sjutton (okej det behövdes inte ens för jag har varit taggad i flera veckor). Nu är det minst två veckor kvar innan något sådant kan hända eftersom att jag jobbar denna helg samt nästa. 
Menmen så är det ibland. Man får se det positivt, jag älskar mitt jobb samt att jag TJÄNAR pengar istället för slösar ^^




Detta ovan skrev jag ungefär klockan halv 11  på morgonen men det publiserades inte så tänkte att jag slår ihop 2 flugor i en smäll och skriver mitt andra inlägg för dagen här också!
Jag och Mamma har redan hunnit vara till stan en sväng. Sitter och väntar på att klockan ska bli hgalv 5 så att jag kan rulla iväg mot spinningen. Jag hoppade över pumpen imorse och tänkte att spinning blir mycket bättre! Hmmm ångrar detta nu men kan inget göra åt det! :D
Har nu också fixat in lite NYA BILDER på datorn! Riktigt nöjd! ^^ 
Ska göra en liten backup från bärbara hårddisken nu och lägga in fotografierna på datorn också. SÅ att man inte förlorar allt ifall hårddisken går sönder. Man kan aldrig ha för många backups! :)



Här är buketten jag köpte igår, visst var den fin? :)


Kommentarer
Anonym

Umeborna tycker att du ska ta med dig din sambo till Umeå någon helg snart för lite gående på stan och tittande på ny lägenhet :)



2011-10-14 @ 16:45:40




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback