SovmorgonsFAIL!

*suck*

Sitter vaken eftersom att min sovmorgon är totalt fail.
Vaknade först klockan 6 då Antons väckarklocka ringde, vaknade sen igen när Anton ville ha skjuts till skolan. SEN VAKNADE JAG IGEN när Anton ringde och frågade om vi behövde något från Ica. Så nu har jag en hejdundrande huvudvärk och vet av erfarenhet att om jag lägger mig och sover igen så kommer den vara ännu värre när jag slutligen vaknar...-.-
Dumma misslyckade sovmorgon. Inte nöjd för 5 öre.

Inte alls taggad för träning idag. Har avbokat C-fit eftersom att träningsvärken jag har från föregående C-fit är så pass allvalig att jag inte kommer klara av det idag. Får prova någon annan dag i veckan. Funderar dock på om jag ska åka förbi elgiganten och kika på dator. Har fått ett litet datail just nu och jag har hittat en som jag typ vill ha. Måste ju dock kika om det är något att ha IRL.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback