Svar till Anonym

Jadu Anonym, ärligt talat så kom den diskutionen upp i bilen alldeles nyss eftersom Sambon hade planer på partande i Umeå och då tyckte jag att vi kunde göra en helhelg utav det! 
Ska sätta mig och kolla igenom lediga helger framöver! Är inte ledig denna och inte nästa men som sak, ska planera med Anton så hör vi av oss och ser om det passar :D



Hejhej!

Galet roligt spinningpass idag. Var sjukt taggad och det gick verkligen asbra. Sällan jag blir så taggad faktiskt. Skjutsade sedan min kära sambo på personalfest och sen har jag suttit här i lugnan ro och käkat blodpudding och bacon och tittat på det nya avsnittet utav The mentalist. 
Nu ska jag ta och hoppa i duschen och fräscha till mig lite och sen är det bara att åka raka spåret till jobbet och påbörja arbetshelgen. 

Hoppas ni andra får en rolig fredagskväll! :)


Kommentarer
anonyma mästarn

Det lät vettigt hade nämligen planer på att styra nån inflyttningsfest innan jul och hade varitt trevligt med lite Piteblod på den haha men ni får kika på helgeroch skicka förslag



2011-10-14 @ 20:23:25




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback