Tårtabakande

Goodmorgon!

Inte många som är vaken klockan 7 på en lördag och ställer sig och bakar tårta det första man gör! *Känner mig en smula unik*
Sitter nu och lyssnar på min katts crazy jamande som han fått för sig att han ska syssla med jämt och ständigt! Han ska få följa till mamma och pappa idag så han får lite miljöombyte så slutar han kanske med detta (men jag tvivlar).

Åh jag köpte en jättefin ring igår som var för stor. Ni vet när man köper ringar på typ gina så sitter dom ju fast på en papperslapp typ. Denna ring satt tydligen med ett lite tjockare snöra vilket resulterade i att när jag klippte bort det så var ringen FLERA storlekar för stor, jag kunde inte ens ha den på tummen SÅ STOR var den. Tänkte kila förbi och försöka byta, hoppas verkligen att det går trotts att jag klippt bort den från "Förpackningen"....

Har jag föresten visat mina asgrymma sockar?



J¨ätte mysiga och sköna. Långa tjocksockar, älskar dom verkligen. 
Har köpt ett par som är ännu finare nu dock, dom är svarta och har renar och hjärtan på sig (HHAHAHA hörde hur INTE fina dom lät) :D
Dom ska invigas snarast! Är ju så mysigt nu i dessa kalla tider att ha tjocksockar! :)

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback