Världens mysigaste sockar

Kommer ni ihåg att jag visade en bild på mina  jättemysiga sockar som jag hade köpt tidigare iår?
Berättade då att jag hade köpt ett par till med annat mönster. Det visade sig dock att dom inte alls var likadana utan de nya var helt fucking fantastiska! :D
Dom är så mjuka och goa att jag nästan blir lite ledsen över att jag använder dom, jag menar tänk om jag förstör dom? ^^
Så jäkla mysiga alltså. Dessa kommer användas flitigt iår vill jag lova. Har nog ärvt någon Tjocksocke gen från min mamma (och hon i sin tur har ärvt den från sin mamma).

Åkte  iallafall och kikade i systeerrs nya sovrum. Blev verkligen galet fint. En helt fantastik fondvägg som jag med all säkerhet kommeer sno någongång då jag får för mig att tapetsera :)
Lärde henne också att tvätta så nu hoppas jag att hon tvättar all tvätt *piikpiiik*

Åkte sen direkt och tränade och sen skulle jag handla nå middag. Detta är ju aldrig en bra idé då man är hungrig så jag kom hem med 3 ica påsar med olika saker som såg gott ut i butiken! Hehe det är verkligen så typiskt. Fick sen ett litet städil också när jag började med maten så jag har fixat ritkigt snyggt i köket. Tänkte ta tag i disken imorgon och sen kommer köket se riktigt anständigt ut. 

Nu hade jag tänkt spela en eller två matcher LoL och sen se senaste avsnittet utav Vampire Diaries!
Pusspuss! :)


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback