Vintersäkra bilen

Hejsan! :)

Gott som fasiken var det med tacobuffé, åt säkert för två så jag var verkligen galet mätt när jag kom hem. Efter det så har en massa ärenden gjorts. Bland annat så har mat inhandlats (Nu är frysen överfull), middag lagats och nu återstår bara den viktigaste saken idag. Nämnligen att vintersäkra bilen. Vinterdäck ska på, kupé värmare i etc!  Ska bli hemskt skönt med vinterdäck nu. Är nervös varje gång jag tar bilen numera eftersom att det ofta är minusgrader och hemskt halt ute. :)

Sen ska jag och gymma med Anton, Nils, och såklart Frida.
Blir ett bra avslut på dagen eftersom att det nog blir att uppsöka sängen efter det. Ska iväg imorgon och göra högskoleprovet. Är hemskt nervös om jag ska vara helt ärlig. Hade tänkt försöka att läsa på lite matte och sådär men det har inte hunnits med helt enkelt..
Vette fasiken hur detta ska gå alltså :(
Har iallafall köpt energidryck + bananer att  ha imorgon. Kommer bli en hemskt lång dag verkligen. Provet börjar halv 9 och slutar halv 5. Då är det bara hem och fixa sig för då är det dax att fira lite halloween.. wiiiie! :D

Första provet på över 2.5 år.. Undra hur det kommer gå?

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback