A-kassa, Blanketter, skriva skriva skriva...

Hej!

ÅÅÅH vad papper som ska skrivas.
Igår berättade jag (tror jag) att jag fick det positiva beskedet att jag ska börja stämpla. Detta innebär dock en MASSA JOBB för min del. Blanketter som ska skrivas, personer som ska ringas, myndigheter som ska kontaktas mm. Detta har varit ett heltidarbete för mig idag. Sitter här med 1000 (lätt överdrift) blanketter framför mig som jag skrivit, skrivit om, läst, rivit och gjort allt en vända till. Börjar känna mig hyfsat färdig nu. Ska dock en sväng förbi försäkringskassan och arbetsförmedlingen nu innan jag är klar med allt men sen är det nog bara att posta allt och invänta besked.

Helt sjukt, tittade just på klockan och den var visst bara halv 1?!??!
Hur gick det till?
Skulle lätt ha gissat på 4!

Okejdå, var visst inte ett heltidsarbete men det har banne mig tagit några timmar. 
Fick tidigare ett samtal från jobbet. Ska iväg och jobba ett dagpass imorgon, 7.00 - 16.00. Känns faktiskt lite skönt att ha ett dagpass. Är ju sällan jag har det. K Gillar väl mest tanken på att ha en helkväll för migsjälv (+att det är Zumba imorgon^^)


Bild: Google

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback