*atjoo* *ATJOO*

Godmorgon!

Oj så skönt att få sova ut. Tror jag sov 11 timmar eller något liknande!
Sitter nu och nyser som en tok.
Gårdagen bestod, som jag skrev, utav jobb. Det kommer även denna dag göra då jag snart ska ta bilen och köra iväg. Jobbar ändå till halv 10 ikväll så blir en riktigt heldag. Var dock inte så jobbigt som jag trodde. Förkylningen är inte lika "påträngande" som den var första dagen så jag över lever. Bestämde mig att det inte blir någon träning förrens måndag. Ska bli skönt att få börja om :)

Fick förresten frågan igår som jag VETAT att jag kommer få men samtigt bävat för.
På jobbet så frågade en av nattarna
"Du Jenny, vad gör du på Nyårsafton?" 
Så ja, jag var tvungen att tacka nej. Gissar att jag kommer få göra det några fler gånger också tyvärr..
Men faktiskt, trotts att jag får lite dåligt samvete över att tacka nej, så gråter inte jag inte! Längtar så sjukt mycket trotts att jag är galet nervös! Kommer bli så roligt :)

Ska inte vara lika dålig som igår. Slänger in några tidsinställda inlägg under dagen så den inte blir så död min stackars blogg ^^


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback