Biofilmer 2011

Visst, nu är snart år 2011 slut men i överlag har detta bioår varit kasst.
Men nu här sista halvan av året så är det ändå några filmer som jag vill / ska gå och se.
Älskar ju att gå på bio så kommer bli roligt när det börjar dra igång lite bra filmer på bio nu igen!

Följande filmer finns på min SKA SE lista

- Jägarna 2
Har ingen förklaring till denna faktiskt. Vet egentligen inte varför jag vill se den men vet bara att jag vill det.
Tror ni att den är bra?

- Underworld 4
Har ju just insett att 3:an inte alls var kass (Som jag trott hela tiden) så blev extra tagg då på att se 4:an. Underworld är ju verkligen bra filmer. Älskar ju Kate Beckinsale i dom filmerna. Hur snygg som helst desutom!!

- The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1
Denna behöver man inte ens förklara. Klart jag vill se sista (läs: näst sista) delen av en serie som jag fölt. Helt klart. Är ju dock lite nervös eftersom att jag denna gång läst boken INNAN filmen. Brukar vara farligt. Boken var dock hur bra som helst så, filmer kommer säkert även den vara helt okej! Ser hemskt mycket fram emot det hur som helst!

- Sherlock Holmes 2: A Game of Shadows
Älskade första Sherlock Holmes, och jag älskar Robert Downey JR så, yeah! Klart jag ska se den!
Kan inte bli misslyckat!! ^^

Så, därr har ni min bio höst /vinter.
Kommer bli spännande och roligt!



Kommentarer
din umää vän

Jägarna 2 lämnar en icke besviken ;) snäppet bättre än 1an vågar jag nästan säga



2011-09-11 @ 09:36:08




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback