Diskberg

Goodmorgon!

Shiet alltså, man blir ju på riktigt got humör när man vaknar upp till solsken ute! :)
Om ni undrar varför jag är vaken såhär tidigt på en lördag så är det så att jag ska iväg på ett spinningpass snart! Blev ju ingen träning igår så då är det lika bra att åka en sväng idag. Jag la mig rätt tidigt igår också så jag var vaken redan vid 8 pigg och glad! :)

Det enda som "förstörde" min morgon litegrann var när jag gick in i köket och möttes utav det enorma diskberg som växt till sig där under det senaste dagarna...
Inte alls trevligt! Måste tyvärr ta tag i det (+ tvättberget som jag inte ens tänker börja med att beskriva) sen när jag kommer hem från spinningen. Martin och Jecka kommer hit sen och  dom ska äta middag här. Det betyder att jag behöver några till rena tallrikar :P

hehehe, tittade just mot Charlies håll där han ligger på andra sida rummet.
Jag har ingen aning om vad han håller på med men han ligger och kråmar sig mot väggen, ser askul ut! ;D


Charlie senast vi skulle åka till stugan :)


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback