En gång är ingen gång!

Sitter här och har sjukt tråkigt men har samtidigt taggat igång mig på en sak!
Är ju sugen på att åka och göra det där som jag, Jeck, Frida m.fl gjorde fast denna gång med Jeck och Martin. Hoppas verkligen att det går vägen för vill verkligen ha en sånn med oss. Skulle vara GRYMT!
Har sådana stora planer! Martin har dock inte svarat men hoppas att han går med på det. Det var verkligen en awesome idé.
Pernilla skulle vara en underbar själ och tipsa om mig när hon åker dit! Då är ju ett problem löst iallafall :)

Men, tillbaka till det "jag har sjukt tråkigt" delen.
HAr verkligen INGET att göra.
Inget på tv och det är för tidigt att lägga sig. Hade tänkt skippa allt det där jobbiga som ska göras tills imorgon!
Hmmmm.. What to dooo?!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback