En tidig kväll

Godmorgon!

Blev en tidig kväll igår. Var inte trött men, ja, orkeslös är nog ett bättre ord. Det är jag idag också, trotts att jag har tusen saker att göra... orkar inte...
Men nejdå, i vuxenlivet finns inga "Orkar inte" utan det är bara att bita sig i läppen och åka iväg och göra det!

Dagens to do:

- Bodypump - Avbokade lunchpasset som jag skulle ha idag men inser nu "Ne skärp dig nu Jenny", så planen är att boka det igen, slänga i mig en tallrik yoghurt och bege mig till korpen. Sen är det hem och duscha!

- Verkstaden - Bilen behöver in och kollas. Försäkringsbolaget behöver ett kostnadsförslag på vad det kommer kosta att reparera den. Jääääättekul...

- Shopping - Ja, jag känner verkligen för det, vill ha jacka, nya skor, nya kläder, NYTT AV ALLT!!!! (+ att jag ska på ÖB och köpa korglådor)

- Posta brev - Har FORTFARANDE inte postat brevet till a-kassan......

- TV - Denna punkt  ser jag fram emot. Nya avsnittet av Vampire diaries ska ses och sen är jag sugen på bio "om jag orkar"


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback