Från soft till Stress

Godmorgon!

Den "vilande själen" förvandlades igår till en "stresad själ". Gick från att ha en lugn och harmonisk dag med spinning /Cfit på schemat och sen ett biobesök med sambon till att måsta sopa det mesta av det och stressa kvällen igenom. Först en snabb sväng på spinning (enbart för att det var försent för att avboka), till att åka med Anton och hämta ut ett packet på posten. Drog på max för att snabbt få nå käk och sen vips till jobbet.
Så, blev en arbetsnatt helt plötsligt!

Så här sitter jag nu, förkyld trött och med en vilande huvudvärk, och väntar på mina nästa jobbnatt.
Ska ta katten med mig och sova några timmar innan jag börjar ta tag i nå frunch.

Fick btw en massa nya bilder från turkiet igår. 
Så hoppas ni nte är less turkietbilder ännu ;D


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback