Galen magövning!

Hejsan!

Nu har jag tränat och ätit lunch! Bara att hoppa i duschen kvar innan jag sätter igång med den tråkiga listan nedan! Men jag ska göra den med kärlek eftersom jag vet att jag sen kommer ha en hel veckas semester innan jag ska börja med allt sådant igen. Blir dock att börja jobba såfort jag kommer hem igen. Ingen rast och ingen vila där inte! :D

Är ju invigning av "Nya" korpen idag. Dom har verkligen gjort det galet fint. 
Var ju där när invigningen startade så passade på att fråga en personlig tränare om magövningar som gör att det känns i alla dom raka magmusklerna. Fick då en sådan övning och SAATAN vad ont jag fick. Den tog som stryk. Skönt att veta att man nu har en ORDENTLIG övning att göra istället för bara situps (det syns dock inte att man gör något så gissar att man ser lat ut utåt sett) ;D

Ne, men nu är det dax för allt detdär som är tråkigt! 


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback