Lång, bra dag

Hej!

Oj det blev verkligen en lång dag! Vi åkte härifrån klockan halv 9 och kom hem drygt 12 timmar senare!
Har köpt så galet mycket, och det värsta av allt är att jag nu sitter och INTERNETTSHOPPAR.. PÅ IKEA!!!
Ne sitter lit lätt ångestfylld och kollar på möbler som jag funderar på att beställa hem. Hade ju ej möjlighet att köpa möbler nu...
Ska dock sova på saken så att det inte blir någon impulsshopping! Har dock funderat på det mesta länge så det blir nog. Men ja, sova på saken var det!

Iallafall! Sjukt trevligt var det. Kändes som en välbehövlig dag! :)
Blev en massa diverce dekorationer till lägenheten. Vissa saker som egentligen är lätt obetydliga men som gav en perfekt karaktär! Helt underbart. Har 2 nya växter bland annat! En mobbad och söt, speciell precis som jag^^
Sen så blev det sälvklart 2 par skor, en parfym, en tröjja, Alkohol och annat smått och gott från butikerna runt om i Haparanda / Tornio.
Sjukt bra!! ^^

Nu har jag dock ett enormt städsug! Vill att det ska bli fint och prydligt här nu när jag har en massa nytt. Hahah så är det alltid för mig. Har jag något nytt så bara MÅSTE jag städa!! ^^
Men jag ska inte göra det ikväll. Behöver krypa till kojs verkligen.

Imorgon behöver jag åka och köpa en skarvsladd dock. Har en lampa som ej räcker fram till en kontakt.... typiskt! Är typ alltid så. Tur att det är lätt att få tag på då! Har även ideer just nu på en massa saker som behövsw hit hem som jag måste ut och leta! Känns som att detta kommer bli en dyr månad! ^^

Jaja men det blev en hemskt trevlig Dag med mor och syster. Mycket shopping för oss alla! :)
Nu får vi se om min Shoppingspree fortsätter imorgon!
kanske, kanske inte! Fortsättning följer angående den frågan! ^^



Crazy ass bitch is going to sleep!
cya!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback