Lillshopping!

Hejhej!

Nu har jag varit iväg till bland annat försäkringskassan. Glömde dock att springa in på ICA och köpa kuvert och frimärken. Aja, får ta det efter träningen ikväll!
Blev att gå och kika i butikerna i gallerian. Köpte boken "Jag saknar dig". Vet inte varför, fick en liten impuls om att jag borde läsa den. Konstigt med tanke på att jag inte har haft någon plan alls att gå och se filmen.

Sprang också in och dregglade över en jacka som jag vill ha. 800spänn är dock mycket pengar så den har ännu inte köpts. Får se hur det blir. Är sjukt sugen, det är en fin vinterjacka, alltså ingen man springer ute i snön med men en sånn man har annars! Jättefin.. Ska fundera på saken till imorgon!
Behöver MINST 2 par nya vinterskor, sjukt tråkig utgift men det behöver göras snarast det med.

Pga att vädret suger så blev det dock bara gallerian jag kikade i innan jag rullade hem.
Hoppas vi slipper allt tråkigt regn snart!
Ne nu ska jag vara en ordentlig Kvinna och ställa mig i köket och koka ihop nå mat!

Tjiiing


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback