Massage blandat med jobb

Hej och Godmorgon

Bokade igårkväll in en massage nu klockan halv 10 eftersom jag tänkte att "ne nu är kloickan allt för mycket, det kommer inte ringa någon om jobb nu".. Nej men mycket riktigt ringer jobbet nu på morgonen och vill att jag ska komma in. Har iallafall förhandlat mig till att komma efter massagen eftersom jag tyvärr inte kunde avboka. Sjukt kul att få åka och jobba men ångrar att jag bokade in den där massagen.. Får tänka mig för nästa gång ^^

Jag slutar iallafall i lagom tid för att förbereda mig för träningen ikväll. Det väntas ju et duddelpass Spinning / Zumba ikväll. Äntligen ska jag få träningssällskap igen. Är så tråkigt att gå och träna själv! ^^

Nejmen ni! Nu ska jag ta bilen och rulla iväg till massagen! Kommer verkligen bli galet skönt!
Sen väntar jobb så vi får höras senare ikväll! :)



Saknar all sol och bad

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback