Min drog

Hejhej!
Zumban var vist inställd. Trisst!
Blev bara spinning då med andra ord för min del. Gick sen på Ica och hämtade min locktång och köpte lite "Jennysaker" (Saker som Jenny tycker om;).. Det  vill säga en ask kärnfria vindruvor, en ICAS fäsrskpressade juice samt min favorit blåbärs yoghurt! :)
Har upptäckt att vindruvor är en liten drog för mig. Köpte som sakt en ask för några timmar sedan och nu är den slut.. SÅ ska det ju inte vara :(
Får försöka se till att äta mindre till nästa gång. Det är ju så tråkigt när det tar slut med en gång!

Jaja, nu ska jag ta och hoppa i duschen och sen kolla Hur det går i IDOL ikväll.
Första året någonsin som jag är lite "Idol Nörd" om man nu kan kalla det så :D





VAD ÄR DIN DROG?!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback