Mitt första tidsinställda inlägg

Detta är första gången någonsin som jag använder funktionen "Tidsinställt inlägg". Tyckte bara att det skulle bli så tråkigt om bloggen inte skulle få några nya uppdateringar medans jag är borta.
Just nu så sitter jag nog med all sannolikhet på flyget och har ungefär 3 timmars resa kvar innan jag landar i Antalya. Därifrån så kommer vi ha ca 2 timmars bussresa innan vi slutligen är framme i Alanya och vårt Hotell Azalea apart hotel.

Hoppas att alla håller tummarna för att det kommer vara sol när vi landar!
Skulle vara tråkigt om det första man ser är moln och regn, men ne, så otur ska vi väl inte ha!

Två bilder från hotellets hemsida
Ser hemskt fint ut iallafall!
Kommer självklart ta egna bilder sen så att ni får se ur mitt perspektiv!



Kommentarer
lovisa

hej har du haft en bra helg?:) Just nu har jag publicerat vinnaren av sminkpaletten från upbrand, kika bloggen för att se om du vann:)



Blogg: http://lavitadilovisa.blogg.se/
2011-09-04 @ 17:02:06
Anonym

HallåHAAALLÅÅÅ du tog inte med mig? :(



hallå där....



2011-09-08 @ 08:16:21




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback