Mjölkstuvat <3

Alltså, mjölkstuvade maccaroner är verkligen helt underbart!
Sjuuuuuukt gott!!

Har för ett litet tag sedan kommit hem från stugan. Charlie var då lycklig som fick springa omkring som den lilla racerbil som han är. Jag och Anton var glada för att vi fick mat i magen och Jecka var glad för att hon fick träffa mig. En win win för alla ;) hehe...

Nu börjar någon viss nevoristet kommer.
Kanske början på någon resesjuka, mår lite illa sådär. Inte "jag-måste-spy" illamående utan ett "shiet-vad-nervös-jag-är" illamående!. Tror inte att jag kommer kunna sova något imorgon natt!! 

Fick mig ett par tröjjor av mamma idag förresten. 2 stycken bas långärmade tröjjor. Helt perfekt. Sånt behövs alltid såhär inför hösten / Vintern då jag blir så frusen!



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback