Packa pappas kappsäck

*SUUUUCK*

Började packa nu för en stund sedan. Bestämde mig efter ett tag att jag borde skriva en lista på saker som SKA packas och sånt somjag ABSOLUT INTE får glömma. Känns just nu som att det är lika bra att ta hela lägenheten typ. Shiet listan blev långt och då får jag lite halvpanik "tänk om jag packar för mycket" ?!?!? Paaanik!!!
Hatar att packa. Jag blir så stressad!!!!

Blir skönt att komma till jobbet och typ "slappna av", iallafall från packandet. Blir att fortsätta imorgon och på lördag. Och då ska Anton hjälpa till. Usch usch usch kan jag inte bara få detta överstökat så att jag är i Turkiet snart?! När jag är där så är det som lugnt. Inget att packa och inget att tänka på!!!



Slänger in en bild på mig och Anton på våran "1års dag". Samma dag som jag åkte till Cypern!
Haha, vi är ganska små! :D

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback