RÅNAD

JÄVLA FÖRBANNADE SKIT HELVETE!!
Imorse när jag slutade jobbet och skulle hem så visade det sig att någon har brytit upp bilen och snott min bilstereo. DU FÖRTJÄNAR ATT RUTTNA I HELVETET, idiot!
Hur kan det komma sig att folk inte kan hålla fingrarna från saker som inte är deras?! Helt jävla obegripligt.....

Polisen är ju också helt värdelösa. Nog tror man ju att dom ska komma och iallafall titta på det som hänt men neeeej då! Inte det, inte heller så kan dom komma och hjälpa mig få upp bilen vars lås är förstört... 
Lyckades efter många om och men ta mig in i bilen och kom aktiskt efter många om och men till Arbetsförmedlingen I TID!

Ibland är livet allt bra roligt.......

Kommentarer
Anonym

surt.... :/



2011-09-14 @ 17:01:07




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback