Ruggigt

Hösten är verkligen en  ruggig tid! Kikar ut genom fönstret och där möts man utav en djupt mörker, man kan se vinden blåsa genom träden och man kryper bara djupare in under filten.
Gillar inte hösten, inte vintern heller! Hatar mörkret som kommer med dessa årstider.
Våren och sommaren är redan efterlängtad.

Var iväg till Korpen på eftermiddagen och provade på det nya passet Functional Moves.
Vart inte imponerad. Tyckte att det var rent utsagt astrisst! Redan efter 15 minuter kände jag för att gå, men bet ihop och kämpade mig igenom hela timman. 
Blir nog inget mer sådant för mig inte.
Sambon hade fixat middag tills dess att jag kom hem. Hemskt mysigt med tända ljus!

Sen var planen soft softa resten av kvällen framför IDOL. Såg då på facebook att det var specielerbjudande på färgade linser inne i stan. SÅ jag bröt mitt bojkott, men bara liite liiiiite så att jag kunde köpa linser. Ska bli galet kul att prova sen och se hur man ser ut. KIkade upp på stan en snabb sväng och insåg snabbt att nej, det fanns en anledning till att jag bojkottade Tjejkvällen.  Sjukt mycket folk....

Nu har jag iallafall sett IDOL!
Imorgon blir det massage på förmiddagen! Ska bli hemskt skönt (oFC)

Ha en bra kväll allesammans! :)


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback