Sjukling

Känner mig som en "äkta" sjukling. Sitter långt nedkrupen under en filt och snorar och nyser.
Så jävligt alltså! Här ska jag jobba typ resten av veckan (bara ledig imorgon) och så ska jag må såhär. 
Har iallafall ställt in Pumpen, vet ju att det är en dålig idé att träna när man är sjuk...
Är desutom hungrig. 

Aja, något roligare då!
Satt just och såg "The roast of Charlie sheen". Riktigt kul faktiskt. Dock är ju sådana här Roast så grymma. Vissa "skämt" får en att må lite lätt illa men ja, ändå underhållande! :)
Nya Two and a half men kom ju igår. Var ju självklart tvungen att se den trotts att jag väntade katastrof. Icket, tyckte att iallafall första programmet var riktigt underhållande. Tror dock att man kommer sakna Charlie litegrann.

Jasi, ska krypa ännu längre in under filten och sätta igång något att titta på.
Börjar precis undra om jag kan ha fått feber nu också?
Usch usch...



Gammal Sjukbild

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback