Underbara känsla

Hejhej!

Massagen var helt fantastisk, precis som massage brukar vara. Känner mig som lätt i hela kroppen. Älskvärd känsla. Dock så rådde hon mig att uppsöka en naprapat eftersom ryggen är som den är och den går visst inte massera till. Ska nog ta det rådet och iallafall prova. Jag menar finns det en liten chans att jag kan bli bra i ryggen så måste jag ju ta den! Desutom är det ju spännande att prova på något nytt :)

Just nu så ska jag egentligen ta tag i Disk, Dusch (städ?).. i den ordningen. Men Sitter och väntar på ett samtal så tänkte skjuta upp det tills dess att jag fått det samtalet. Är ju inte så roligt att stå med händerna i diskbaljan när det ringer. + att jag kommer nog måsta göra noteringar desutom så behöver torra händer!


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback