Veckans träning

Hejhej!

Zumban gick asbra. Hade faktiskt glömt hur jobbigt Zumba är egentligen. Shiet alltså var helt slut när jag kom hem. Har hunnit äta den sista kycklingwrapen som fanns i kylen samtidigt som jag tittade på IDOL.
Lite ledsen blev man när Älvsby Andreas valde att åka hem. Han sjöng bäst av alla men.. ja, han hade ju aldrig klarat sig så mycket längre med tanke på självförtroendet! 

Har just suttit och planerat veckans träning. Brukar ha lite lättare att faktiskt ta för mig att åka ivägt och träna om jag redan "bokat in det" i kalendern.. typ!
Såg att det blev mycket Body pump / Zumba. Ska försöka nästa vecka att få in lite nya saker på listan. Finns ju mycket pass som jag borde prova på..


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback