BlooooggaaaH

Hejhej!

ONT I MINA AXLAR!!
Någon som känner för att vara min slav ett tag å riktigt knåda bort det onda?!?
Ring isf..

Förutom mitt möte idag så har jag tagit det riktigt soft faktiskt. Blev ju så att jag promenerade dit och det var faktiskt, tro det eller ej, riktigt skönt. Kändes som vår i luften och jag kunde NÄSTAN känna hur solen värmde lite på kinderna, eller så är det bara jag som längtar alldeles för mycket.
Ska snart promenera iväg igen till jobbet, denna gång för att hoppa på första helgpasset denna vecka. 
Inte illa!

Vet inte riktigt vad morgondagen kommer bjuda på, har inte riktigt funderat så långt ännu.



Bild som är tagen med gamla webcamen.. 2 år sedan exakt i flickrummet i blåsmark! Kort och svart hår hade jag också! Säkert hemskt nöjd över att Frida (gissar jag) lockat mitt hår... yeey^^

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback