Effektiv tjej!

Heeej!

Oj jag fick något riktigt "fix-il".
Har torkat skåpluckor, dammtorkat, dammsugit, skurat och nu som grädde på moset tänt maaaassor med ljus så nu är lägenheten supermysig! 
Har kommit i dekorations tankar nu. Känner att mitt hem inte riktigt är såå fint som det kan bli. Måste verkligen fixa till det här. Köpa lite nytt och fräscha till det. 
Har precis också ätit min fläsk och spenatpannkaka vilket var riktigt lyckat. Riktigt riktigt gott det ska jag deffentivt göra fler gånger. 

Hehe, man mår så pinsamt gott när man fått bort allt stök. Lugn och skön!
Nu ska jag leta rätt på någon film och sen ska jag inte lämna soffan förrens det är dax för att gå och lägga mig. Jag kan inte beskriva hur skönt det kommer bli att sova i sin egen säng inatt. Man kan inte riktigt förstå vilket lyx det är förrens man spenderar hälften av alla nätter i en annan säng. Jasi jasi! :)

'

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback