Ett litet inlägg

SItter just nu och myser i "filtarnas filt", ja det är iallafall så jag kallar den.
Köpte den idag på EM, så galet gosig, jag ska aaaaldrig ta av den.. typ!
Idag har jag faktiskt vari duktig, träning stod pås schemat och sen åkta jag och Frida runt och kollade på lite ditt och datt. Den "enda" som inhandlades var denna filt + en NY SOFFA! *Lycklig tjej*.

Eftersom att jag och Anton ska ta tag i att flytta hans saker snart så blir jag ju av med soffan som jag har, och vem tusan kan leva utan soffa är frågan!?
Ne inte då jag eftersom jag lever näst inpå hela min lediga tid i soffan. 
Men jag hittade den perfekta nya soffan (till ett rimligt pris) och den kommer vara klar för avhämtning nästa tisdag. Längtar tills den kommer för då ska jag ju självklart passa på att möblera om härhemma som jag nu funderat på länge och väl. Skönt att det äntligen kommer bli av!

Min hjärna är helt inne i dekorera, möbler och möbleringar nu.. synd (eller tur) att man inte har råd till allt det man vill. Men det är ju bra att man har vett att inte köpa allt på en gång. Då hade jag varit totalt pank vid det här laget!

Ne nu ska jag fortsätta mysa i min mysefilt!



*MYYYYS*

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback