FREDAG!!

Sådärja! Veckans arbetspass är nu avslutat och jag kan nu ta helg! *SKÖNT*
Idag är det dock 30 graderkallt ute men jag ska undvika att kommentera det eftersom jag tog upp detta med hatet till kyla redan igår så blir lite tjatigt annars.
Måste iväg och handla lite "Tårt-grejjs" eftersom att jag ska baka tårta idag. Farmor fyller nämnligen år imorgon och mamma och pappa ska bjuda hennepå middag på stugan och jag ska stå för tårtbakandet!
Har ännu inte bestämt vad det ska bli för tårta men det lutar litegrann mot prinsesstårta.

Sen kommer ju syskonen idag så blir att se serier / film, äta en massa gott och umgås. Precis som sykonmys ska vara! ^^ 
Men, dagen ska börja med frukost (Eller lunch, är lite sugen på rester från gårdagen) och sen så har jag ett litet träningspass att åka till. Imorgon har jag ju "träningspaus" :))



Kommentarer
Rebecca

Shit det var verkligen kallt ute! :O



Blogg: http://rebeckhaam.blogg.se/
2012-02-03 @ 09:27:07




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback