GODA NYHETER!

Det var nog inte magsjuka, mår priiiima! *Peppar peppar ta i trä*
Var hemskt gott med langos igår. Det är ju verkligen sällan man får äta det!!
Efter min stugvistelse igår så var det arbete som gällde. Blev att sitta och se gladiatorerna och SATAN vad spännande det var. Sjukt besviken på vinnaren från både kvinnliga och manliga sidan men ja.. Iallfall fruktansvärt kul att se. 
Tog mig lite extra sömn sen när jag kom hem också. Alltid lika skönt! Sista natten för denna vecka påbörjas nu ikväll! Sen ska det verkligen bli skönt med lite ledig tid.
VEt inte riktigt hur planerna för veckan ser ut men det kommer nog eftersom. Känner mig "Hitta-på:ig" så vi får väl se vad jag hamnar i för hitte på :)

Idag blir det iallafall träning. 
Styrkemix står på schemat och sen blir det nog promenad till jobbet. Ungefär så tror jag det ser ut (Om jag nu inte latar ihop fullständigt vill säga och struntar i att gå till jobbet).. Men det får framtiden utvisa. 
Känner migrätt slut i kroppen, men det är det vanliga den här dagen i arbetsveckan.

Hahah,, förresten.. Igår när jag var på stugan så tog jag ju självklart Charlie med mig och tänkte att han skulle få prova på utomhuslivet på vintertid. Problemet var bara att när jag släppt ut honom så gick det inte många minuter innan pappa ber mig plocka in honom eftersom dom ska iväg med skotern och ja, charlie är ju rätt skvätträdd utav sig. Charlie har då kommit på att man ska gå efter skoterspåret och det tar ju inte riktigt slut. Men när han ser att jag följer efter som hoppar han ner i djupsnn och låter mig pulsa efter. Tur för honom att jag var snabbare i djupsnö än han (Han fastande efter ett x antal meter)
Rejält blöt han jag bli iallafall!



Charlie på upptäcksfärd! :)

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback