Hemgjort potatismos

MUMS! Har precis prövat mig på att laga hemmagjort potatismos för första gången. VArt riktigt lyckat men råkade visst göra mos för en hel familj. Blir många matlådor då med andra ord. :)
Kommer bli köttbullar och lingsonsylt till det.. Kan knappt vänta <3

Såg precis att det snart är -25 grader ute. Inte alls roligt. Tur att man har långkalsongerna på sig då!
Verkar bara ska bli kallare och kallare i helgen. Får hålla mig inne så gott det går med andra ord.  Men vi vet ju alla att det inte kommer gå bra alls.
Jobbar ju inatt, såå imorgon ska jag ju hem från jobbet. Sen så ska det tränas, hämta syskon. Lördag Ska vi ner till stugan. Så ja.. blir mycket rantande ändå!

ne bst att jag tittar till dom dära köttbullarna nu så att dom inte bränns! 


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback