Huvudvärk

Godmorgon alla!

Ännu en arbetsnatt avklarad. Vaknade dock med huvudvärk så att morgonen på jobbet blev hemskt plågsam. Ni vet en sånn där huvudvärk som gör så att man vill svimma när man rör på sig och så är man på jobbet så man har inget val utan måste röra på sig hela tiden...jobbigt
Åkte iallafall och har nu sovit några timmar till och det känns något bättre, men inte perfekt.
Ska ta och se lite serier och käka nå frunch snart. Magen kurrar riktigt ordentligt just nu :)

Sen vet jag inte riktigt vad som kommer hända i mitt liv.  Har lite av dessa tråkiga saker som jag borde göra men få se om jag ids. Har bland annat 3 stycken plagg som måste handtvättas.... dryyygt!
Men ja som sakt, vi får se. 

NU: Frukost


Kommentarer
Anonym

BEHÖVER MIN HLASDUK D: PANIK!!!!



2012-02-07 @ 11:56:41
Anders

Migrän, I know what you're talking about! >_<



2012-02-07 @ 12:30:39
KKUNGAMANDA - SÖDERMANLANDS STÖRSTA UNGDOMSBLOGG

Vara med i min tävling där du kan vinna kärleksspelet "52 romantiska veckor"?



Isåfall klicka här -> http://kkungenduvet.blogg.se/2012/february/tavling-vinn-52-romantiska-veckor.html#comment



Blogg: http://kkungenduvet.blogg.se/
2012-02-09 @ 10:47:10




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback