Illamående :(

hejhej!

Efter jobbet så blev det frukost och sen la jag mig. Under hela min sömn så har jag haft jätte ont i magen och även nu när jag stigit upp. Det är som... jag vet inte... konstigt?
Kan inte sättafingret på det och då blir jag självklart paranoid och misstänker magsjuka.. NEJENJE!!!!
Det får det absolut under inga omständigheter vara.
Jag tänker inte bli sjuk!! *Ber en tyst bön*

Hoh... okej nu lämnar vi ämnet ett tag!
Ska ta och packa ihop min katt och åka ner till stugan. Tänkte släppa ut honom så han får springa i den mysiga snön som han gillar så mycket *mohahahah*.
Yes! Så var det med det! Blir att äta middag där också. Det bjuds visst på langos har en liten fågel viskat i mitt öra. Det om något kommer ju bli mumma (om det nu inte är magsjuka som lurar vill säga, då kommer jag gråta blod isf).

Men ja, det var livet på en pinne presenterat av ingen mindre än: Mig själv!


Januari 2010

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback