Kräkas

Mysig rubrik va?
Och nej, jag har inte helt plötsligt drabbats utav denna misstänkta magsjuka som jag surrat om nu i några inlägg. Kommer just från styrkemixen och fy i h-vete vilket hemskt pass. Efter 5 minuter trodde jag att jag skulle behöva kräkas. Tror inte att min kropp är riktigt kry (Vill inte erkänna att jag var för otränad).
Ne det tog verkligen på alla mina krafter. 
Skönt att det är över nu. 2 timmar kvar innan jag ska promenera iväg till jobbet.
hehe, på tal om inget. Vet inte om jag berättat det tidigare men Charlie är lite små äcklig. Han blir hemskt närgången och gosig när jag kommerh em från träningen. Han tycker, tror jag, att jag luktar as gott när jag är svettig och äcklig. Finns ju som ingen annan förklaring till hans plötsliga kärlek.
Men ne, jag klagar inte, kärlek är alltid mysigt! :)

Sitter och funderar på vad jag ska ordna för middag idag. Vet ju att jag nog måste äta upp min lax som jag har i kylen innan den blir dålig. Men jag vet inte riktigt ad jag ska äta till. Om jag bara ska äta lax på bröd eller om jag ska göra lite potatisklyftor?!??!
Får fundera vidare på detta hemskt stora i-lands problem.
Först ska jag besöka duschen en sväng!




Mys med Charlie nyss! :)

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback